Linsey Godfrey

Forums: Linsey Godfrey Board: Linsey is sick and needs your support

jstnxprsn

[1]Oct 7, 2006
    • level: 5
    • rank: Caveman Lawyer

http://www1.tcpalm.com/tcp/sports/article/0,2549,TCP_1154_5049164,00.html

Read the article at this link, and you will see she is quite sick with cancer, but recovering, while under chemo. We at SaveSurface.com haven't taken time out from our usual efforts to save the show, to send cards letters of support to her. Please assist us in this effort. Saving a TV show is one thing, but trying to help save a life is much more important. Here is the address where you can send your get well messages. I got it from a family friend of hers, and so I'm sure it's correct. Please help. For more info go to our website. The address is in my signature.

Linsey Godfrey
    6448 Jack Wright Highland Rd.
    St Augustine, Fla 32092

Edited on 10/07/2006 2:02pm
    You must be registered and logged in to post a message.

Ptitvinvin

[2]Mar 12, 2007
    • level: 1
    • rank: Weatherman
    Bonjour. Je m'appelle Vincent et je tiens à écrire se message pour Linsey Godfrey en espérant qu'elle le lise. Je lui souhaite un bon rétablissement et que je suis avec elle de tout mon coeur. J'aimerais vraiment pourvoir la connaitre même en sachant que se ne sera pas possible en raison qu'elle ne voudrait pas me connaitre. J'ai 16 ans aujourd'hui. J'aurais bien voulu écrire une lettre pour l'encourager mais je ne connaissais pas l'adresse pour l'envoyer et comme j'habite en France, je ne c'est pas comment m'y prendre pour envoyer la lettre. Quoi qu'il en soit, je veux donner à Linsey mon adresse msn : ptitvinvin@hotmail.fr. Pour mon adresse personnel je ne préfère pas risquer de la donner sur internet mais dans un message personnel. Je suis de tout coeur avec toi depuis qu je t'es vu dans la série "Surface" qui malheureusement c'est arrétée au 15ème épisode. Je souhaite également que vous continuez la série avec Lindsey et "Mils" si sa s'écris comme ça (je ne suis plus sûr^^).Surtout tenez moi au courant de son état en espérant que ça soit positif. Au cas où vous ne comprenez pas se que je suis en train d'écrire, je vais faire la traduction du "texte" malgré mon manque de connaisances en anglais^^ mais je ferais un effort.

Hello. My name is Vincent and I am anxious to write message however Linsey Godfrey by hoping she reads it. I wish him a good restoring and what I am with her with all my heart. I would really like to provide the connaitre by knowing that will not be possible in reason which she would not want me connaitre.I am 16 years old today. I would be kind enough to write a letter to encourage him but I did not know the address to send him and as I live in France, I not it is not how to take me there to send the letter. Be that as it may, I want to give to Linsey my address msn: ptitvinvin@hotmail.fr.For my address staff I do not prefer to risk to give her onto internet but in a personnel message. I am wholeheartedly with you since I are seen you in the series "Surface" which regrettably it is arrétée in the 15th episode.I also wish that you continue the series with Lindsey and "Mils" if he if write like that (I am not safe any more ^^) .Surtout like I informed of his state by hoping that that is positive. In case you do not understand that I am writing, I am going to make the translation of the "text" in spite of my lack of connaisances in English ^^ but I would make an effort.
    You must be registered and logged in to post a message.