90210 Forums

The CW (ended 2013)

PLEASE SIGN THIS PETITION- new showrunners!

  • Avatar of stellarchick86

    stellarchick86

    [61]Jun 16, 2012
    • member since: 10/04/07
    • level: 32
    • rank: Whammy!
    • posts: 10,124
    Hehehe. Well, its nothin to sneeze at. I would be too! I played bingo with my Grandma in Dec and won $3 hahaha Thats prob. the biggest Ive won when it comes to that game. All the other ladies were maaaaaad though! LMAO
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of johnmarlena422

    johnmarlena422

    [62]Jun 17, 2012
    • member since: 08/27/08
    • level: 16
    • rank: Church Lady
    • posts: 2,982
    stellarchick86 wrote:
    Hehehe. Well, its nothin to sneeze at. I would be too! I played bingo with my Grandma in Dec and won $3 hahaha Thats prob. the biggest Ive won when it comes to that game. All the other ladies were maaaaaad though! LMAO


    LOL!! Were you the Phoebe to their lurking old ladies?? Lmao
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of thec0mebackman

    thec0mebackman

    [63]Jun 18, 2012
    • member since: 08/22/09
    • level: 15
    • rank: Ginsu Knife
    • posts: 2,181
    johnmarlena422 wrote:
    LOL No offense but I'd say playing multiple characters is a bit more of a challenge then just starting out which all actors are at some point

    last time i checked playing multiple characters is all part of the job description. Shenae was able to pull off playing the annoying goody goody, and then this psychopathic wreck at the end of season 1. the same way Nina was able to play a human and a vamp. it must be soo tough for Nina to play TWO different characters lmao but i mean come on, it's no challenge for her. for her to play Kat, all she has to do is smile, act slutty, and put on some fangs. it's not hard to distinguish the two lol and what about those different hairdo's? Elena-straight hair. Kat- styled up hair. makes it a lot easier for Nina. we will never meet eye to eye haha but i will feel the same way about Nina. perhaps if i had never seen her on Degrassi i would have a different opinion? anyways her and Ian want to play the lead couple for the book-turned-movie 50 Shades of Gray. Lucy Hale from PLL wants the lead spot as well. even if i am harsh towards Nina, i still do think she has what it takes to be even greater. i would want her and Ian to play the couple. Hale is great don't get me wrong but Nina would definitely captivate the audience not to mention she is a much better eye candy
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of stellarchick86

    stellarchick86

    [64]Jun 18, 2012
    • member since: 10/04/07
    • level: 32
    • rank: Whammy!
    • posts: 10,124
    johnmarlena422 wrote:
    stellarchick86 wrote:
    Hehehe. Well, its nothin to sneeze at. I would be too! I played bingo with my Grandma in Dec and won $3 hahaha Thats prob. the biggest Ive won when it comes to that game. All the other ladies were maaaaaad though! LMAO


    LOL!! Were you the Phoebe to their lurking old ladies?? Lmao


    Hehehe. It was in my Grandma's retirement home/complex, not like a casino. But that'd be pretty funny though!
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of johnmarlena422

    johnmarlena422

    [65]Jun 19, 2012
    • member since: 08/27/08
    • level: 16
    • rank: Church Lady
    • posts: 2,982
    thec0mebackman wrote:
    johnmarlena422 wrote:
    LOL No offense but I'd say playing multiple characters is a bit more of a challenge then just starting out which all actors are at some point

    last time i checked playing multiple characters is all part of the job description. Shenae was able to pull off playing the annoying goody goody, and then this psychopathic wreck at the end of season 1. the same way Nina was able to play a human and a vamp. it must be soo tough for Nina to play TWO different characters lmao but i mean come on, it's no challenge for her. for her to play Kat, all she has to do is smile, act slutty, and put on some fangs. it's not hard to distinguish the two lol and what about those different hairdo's? Elena-straight hair. Kat- styled up hair. makes it a lot easier for Nina. we will never meet eye to eye haha but i will feel the same way about Nina. perhaps if i had never seen her on Degrassi i would have a different opinion? anyways her and Ian want to play the lead couple for the book-turned-movie 50 Shades of Gray. Lucy Hale from PLL wants the lead spot as well. even if i am harsh towards Nina, i still do think she has what it takes to be even greater. i would want her and Ian to play the couple. Hale is great don't get me wrong but Nina would definitely captivate the audience not to mention she is a much better eye candy


    Well if it's so easy maybe you should try it out LOL totally kidding and if Nina doesn't get any slack for playing multiple characters because it's in the job description then remind me again why Shenae is so worthy of it simply because she was "starting out"?? which again ALL actors are at some point LMAO but we can just agree to disagree because I doubt we'll ever see eye to eye on this one lol
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of johnmarlena422

    johnmarlena422

    [66]Jun 19, 2012
    • member since: 08/27/08
    • level: 16
    • rank: Church Lady
    • posts: 2,982
    thec0mebackman wrote:
    johnmarlena422 wrote:
    LOL No offense but I'd say playing multiple characters is a bit more of a challenge then just starting out which all actors are at some point

    last time i checked playing multiple characters is all part of the job description. Shenae was able to pull off playing the annoying goody goody, and then this psychopathic wreck at the end of season 1. the same way Nina was able to play a human and a vamp. it must be soo tough for Nina to play TWO different characters lmao but i mean come on, it's no challenge for her. for her to play Kat, all she has to do is smile, act slutty, and put on some fangs. it's not hard to distinguish the two lol and what about those different hairdo's? Elena-straight hair. Kat- styled up hair. makes it a lot easier for Nina. we will never meet eye to eye haha but i will feel the same way about Nina. perhaps if i had never seen her on Degrassi i would have a different opinion? anyways her and Ian want to play the lead couple for the book-turned-movie 50 Shades of Gray. Lucy Hale from PLL wants the lead spot as well. even if i am harsh towards Nina, i still do think she has what it takes to be even greater. i would want her and Ian to play the couple. Hale is great don't get me wrong but Nina would definitely captivate the audience not to mention she is a much better eye candy


    And as far as the "goody goody Annie" character..Shenae pulled it off?? That's news to me lmao It's kinda the opposite actually since they changed that about her character because it wasn't working so what exactly did she pull off again?? LOL!!
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of johnmarlena422

    johnmarlena422

    [67]Jun 19, 2012
    • member since: 08/27/08
    • level: 16
    • rank: Church Lady
    • posts: 2,982
    stellarchick86 wrote:
    johnmarlena422 wrote:
    stellarchick86 wrote:
    Hehehe. Well, its nothin to sneeze at. I would be too! I played bingo with my Grandma in Dec and won $3 hahaha Thats prob. the biggest Ive won when it comes to that game. All the other ladies were maaaaaad though! LMAO


    LOL!! Were you the Phoebe to their lurking old ladies?? Lmao


    Hehehe. It was in my Grandma's retirement home/complex, not like a casino. But that'd be pretty funny though!


    That would be hilarious hehe
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of thec0mebackman

    thec0mebackman

    [68]Jun 22, 2012
    • member since: 08/22/09
    • level: 15
    • rank: Ginsu Knife
    • posts: 2,181
    @ Marlena, lol i get defensive when it comes to the debate between Nina vs Shenae because i've seen these two grow as actresses on Degrassi (not to sound like a broken record) Shenae dominated Degrassi with her skills and Nina did not. i shouldn't carry Canadian show baggage for these girls, that way it can defog my perspective lenses with the two girls' current acting but i really can't help it. in the Degrassi forums there were idiots who worshipped Nina and mocked Shenae and i'm thinking...HOW? Nina's Degrassi days sucked. yeah duh all actors start out the same way as you said, but like i've said, i've seen these two start out TOGETHER at the same time and Shenae was just the better actress for me. i've kept that opinion with me for years and will remain that way. unless Nina were to wow me in season four of TVD then obviously i'd change my mind. i hope she does!
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of johnmarlena422

    johnmarlena422

    [69]Jun 25, 2012
    • member since: 08/27/08
    • level: 16
    • rank: Church Lady
    • posts: 2,982

    thec0mebackman wrote:
    @ Marlena, lol i get defensive when it comes to the debate between Nina vs Shenae because i've seen these two grow as actresses on Degrassi (not to sound like a broken record) Shenae dominated Degrassi with her skills and Nina did not. i shouldn't carry Canadian show baggage for these girls, that way it can defog my perspective lenses with the two girls' current acting but i really can't help it. in the Degrassi forums there were idiots who worshipped Nina and mocked Shenae and i'm thinking...HOW? Nina's Degrassi days sucked. yeah duh all actors start out the same way as you said, but like i've said, i've seen these two start out TOGETHER at the same time and Shenae was just the better actress for me. i've kept that opinion with me for years and will remain that way. unless Nina were to wow me in season four of TVD then obviously i'd change my mind. i hope she does!



    Hey you're entitled to your opinion. I just try not to judge actors too much for doing something I have no experience doing myself lol and I don't mean as far as whether or not they're any good but more so with saying things like "Ohh poor so and so they must have it soo hard" because it comes across as rather condescending. There's nothing wrong with your love for Shenae and it's good to be passionate but perhaps keep in mind that other people are entitled their views as well, including loving Nina

    Edited on 06/24/2012 11:19pm
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of thec0mebackman

    thec0mebackman

    [70]Jun 26, 2012
    • member since: 08/22/09
    • level: 15
    • rank: Ginsu Knife
    • posts: 2,181
    oh of course people are entitled to their own opinions. wanted to get mine across as well lol. i've been a wee gentleman on this forum since day one =) i'm still a big fan of Nina, trust on that. it's always good to have a little criticism here and there. i have faith in her all the way. speaking of Nina though, in recent news- Ian Somerhalder has been working his a$$ off to get the male lead role of 50 Shades of Gray (when they do decide to make it a movie) tweeting the big movie-gods, praising them, basically kissing as$ lol and i think it worked for him. fans wanted Nina to play his lover (obviously) BUT Nina respectfully rejected the offer. she stated that she didn't want to be tied down to Ian, that she should earn her role and work for it rather than have it handed to her just because she's with somebody. major love for Nina right there she's earned big brownie points from me haha and as for Shenae, there was this pic i saw of her with a cigarette. not cool....not cool at all. minus points for Shenae.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of johnmarlena422

    johnmarlena422

    [71]Jun 26, 2012
    • member since: 08/27/08
    • level: 16
    • rank: Church Lady
    • posts: 2,982
    thec0mebackman wrote:
    oh of course people are entitled to their own opinions. wanted to get mine across as well lol. i've been a wee gentleman on this forum since day one =) i'm still a big fan of Nina, trust on that. it's always good to have a little criticism here and there. i have faith in her all the way. speaking of Nina though, in recent news- Ian Somerhalder has been working his a$$ off to get the male lead role of 50 Shades of Gray (when they do decide to make it a movie) tweeting the big movie-gods, praising them, basically kissing as$ lol and i think it worked for him. fans wanted Nina to play his lover (obviously) BUT Nina respectfully rejected the offer. she stated that she didn't want to be tied down to Ian, that she should earn her role and work for it rather than have it handed to her just because she's with somebody. major love for Nina right there she's earned big brownie points from me haha and as for Shenae, there was this pic i saw of her with a cigarette. not cool....not cool at all. minus points for Shenae.


    Ohh yeah totally and I love to hear all about your view..It was just the making fun of Nina that I thought was a little unnecessary but other than that loved reading the post
    You must be registered and logged in to post a message.