American Idol Forums

Wednesday 8:00 PM on FOXIn Season

American Idol Roundtable(W/Discussion)

  • Avatar of spideynerd3

    spideynerd3

    [41]Apr 15, 2009
    • member since: 04/26/07
    • level: 29
    • rank: Volgar the Enforcer
    • posts: 3,585

    Results: Anoop, Lil, and Matt in the bottom three, Anoop was safe, Matt was eliminated, but saved... Next week TWO people go, and it's Disco week.




    That's three of the Power Rangers, not Spider-Man! He has to be around here some where...

    Edited on 09/16/2014 4:28pm
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of SonicRenegade84

    SonicRenegade84

    [42]Apr 15, 2009
    • member since: 01/24/09
    • level: 12
    • rank: Evil Bert
    • posts: 1,724
    For the first time, Matt is the one saved. Too bad no one said he would be saved, that would've helped some first-time people . Anyways, here are the scores.

    Sonic:2
    Spidey:2
    Stellar:3
    Edward:3
    Meghan:7
    Media:3

    Total scores so far:
    Meghan-13
    Sonic-10
    Spidey-9
    Mediagirl-7
    Edward-3
    Stellar-3
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of stellarchick86

    stellarchick86

    [43]Apr 15, 2009
    • member since: 10/04/07
    • level: 32
    • rank: Whammy!
    • posts: 10,124
    I was so excited at first because this was my first week and everything I said happened would UNTIL they announced Matt over Lil. Ugh! Oh well, at least I got the B3 right.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Edward_Nigma

    Edward_Nigma

    [44]Apr 15, 2009
    • member since: 10/10/05
    • level: 54
    • rank: Prison Warden
    • posts: 2,853
    stellarchick86 wrote:
    I was so excited at first because this was my first week and everything I said happened would UNTIL they announced Matt over Lil. Ugh! Oh well, at least I got the B3 right.


    Yeah, at least we guessed the bottom 3. I think Simon was a bit mad that everyone wanted Mole saved...he wasn't that good. And like Simon said, he's not gonna win.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of SonicRenegade84

    SonicRenegade84

    [45]Apr 16, 2009
    • member since: 01/24/09
    • level: 12
    • rank: Evil Bert
    • posts: 1,724
    Edward_Nigma wrote:
    stellarchick86 wrote:
    I was so excited at first because this was my first week and everything I said happened would UNTIL they announced Matt over Lil. Ugh! Oh well, at least I got the B3 right.


    Yeah, at least we guessed the bottom 3. I think Simon was a bit mad that everyone wanted Mole saved...he wasn't that good. And like Simon said, he's not gonna win.


    That would be so hilarious if Matt comes back from this and wins it all.I wouldn't be mad either, I like Matt and Danny. Future final two, perhaps?

    Anyways, it wouldn't have been so mad for me to see Matt almost go home if Destiny(I refuse to call her Miley)Cyrus hadn't shown her face.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of stellarchick86

    stellarchick86

    [46]Apr 16, 2009
    • member since: 10/04/07
    • level: 32
    • rank: Whammy!
    • posts: 10,124
    Edward_Nigma wrote:
    ..that everyone wanted Mole saved..


    LOL.

    Yeah, I still dont know how Lil got it over Matt...when people starting hated on Megan more, she got booted, when people started focusing on Scott, he got booted, then people started focusing more on Lil and then Matt comes out of nowhere. I can see if it was a closerace but I still wouldve thought he got it over her. Oh well, I guess theres always next week. I get 2 chances then! lol

    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of TreeHill_89

    TreeHill_89

    [47]Apr 20, 2009
    • member since: 06/28/06
    • level: 32
    • rank: Whammy!
    • posts: 3,886
    stellarchick86 wrote:
    Edward_Nigma wrote:
    ..that everyone wanted Mole saved..


    LOL.

    Yeah, I still dont know how Lil got it over Matt...when people starting hated on Megan more, she got booted, when people started focusing on Scott, he got booted, then people started focusing more on Lil and then Matt comes out of nowhere. I can see if it was a closerace but I still wouldve thought he got it over her. Oh well, I guess theres always next week. I get 2 chances then! lol



    I too still don't get why Lil got more votes than Matt
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of stellarchick86

    stellarchick86

    [48]Apr 21, 2009
    • member since: 10/04/07
    • level: 32
    • rank: Whammy!
    • posts: 10,124
    Alright, so, I wasnt sure if we had a B3 or a B2 tonight so if we have a B3 then Matt, Lil and Anoop with the last 2 going home or just Anoop and Lil if we have a B2.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of DILLIGAF7

    DILLIGAF7

    [49]Apr 22, 2009
    • member since: 07/19/05
    • level: 4
    • rank: Thighmaster
    • posts: 62
    Well, if it's Bottom 3, then it's Anoop, Lil, and, Matt(even though I like him a lot). Bottom 2-Anoop and Lil.

    Going home: Anoop and Lil.
    Jeez, I keep forgetting to post here. xD
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Mdinkle1

    Mdinkle1

    [50]Apr 22, 2009
    • member since: 07/14/07
    • level: 35
    • rank: Beverly Hillbilly
    • posts: 5,669
    I'm going to agree with the last two posters and say Matt, Anoop, and Lil in the B3, with Lil and Anoop going home.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Edward_Nigma

    Edward_Nigma

    [51]Apr 22, 2009
    • member since: 10/10/05
    • level: 54
    • rank: Prison Warden
    • posts: 2,853
    Seacrest said this morning on his radio show that there's a bottom three. So I say: Lil, Matt, Anoop (same as last week).

    But ugh I dunno...it's hard to say if Anoop or Matt will be safe. I'll risk it and say Anoop is safe and Matt is gone (again). And bye Lil! You had more than enough chances to show us how good you are ( Or were. Anyone remember that?) but you didn't!
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of imthemediagirl

    imthemediagirl

    [52]Apr 22, 2009
    • member since: 10/09/06
    • level: 12
    • rank: Evil Bert
    • posts: 814
    Edward_Nigma wrote:
    Lil! You had more than enough chances to show us how good you are ( Or were. Anyone remember that?)


    i do! a thing of the past.

    bottom 3 is lil, anoop, matt. lil and anoop gone.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Edward_Nigma

    Edward_Nigma

    [55]Apr 23, 2009
    • member since: 10/10/05
    • level: 54
    • rank: Prison Warden
    • posts: 2,853
    Wait whoa Sonic what show were you watching...Allison was bottom 3 lol -- which I could NOT believe by the way! She may be ugly, but she's a good singer!
    Edited on 04/23/2009 1:54pm
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of SonicRenegade84

    SonicRenegade84

    [56]Apr 23, 2009
    • member since: 01/24/09
    • level: 12
    • rank: Evil Bert
    • posts: 1,724
    Scores for this week

    Stellar:6
    Dillagaf:6
    Meghan:6
    Edward:4
    Spidey:4
    Sonic:4
    Media:6

    Total scores:

    Meghan-19
    Sonic-14
    Spidey-13
    Mediagirl-13
    Stellar-9
    Edward-7
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of stellarchick86

    stellarchick86

    [57]Apr 23, 2009
    • member since: 10/04/07
    • level: 32
    • rank: Whammy!
    • posts: 10,124
    Allison may not be gorgeous, but she isnt UGLY. In fact, I think she has an adorable quality about her.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of kikimarie593

    kikimarie593

    [58]Apr 24, 2009
    • member since: 07/30/07
    • level: 27
    • rank: Shark Jumper
    • posts: 8,540
    I don't think Allison is ugly either. She's not beautiful in the way that someone like Megan was, but I think Allison is cute.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of SonicRenegade84

    SonicRenegade84

    [60]Apr 24, 2009
    • member since: 01/24/09
    • level: 12
    • rank: Evil Bert
    • posts: 1,724
    Allison is kinda cute, but I agree, she isin't ugly either.
    You must be registered and logged in to post a message.