Austin & Ally

Follow
Sunday 8:00 PM on Disney Channel Premiered Dec 02, 2011 In Season

USER EDITOR

radrobd

User Score: 1046

7.8
out of 10
User Rating
611 votes
247

SHOW REVIEWS
By TV.com Users

Austin & Ally

Show Summary

Austin Moon, an extroverted musician and singer, partners with Ally Dawson, an introverted songwriter, to create music together. Along with the help of Austin's friend, Dez, an aspiring filmmaker, and Ally's friend, Trish, a chronically employed teen, this foursome hopes to make Austin a star.

Previously Aired Episode

AIRED ON 6/21/2015

Season 4 : Episode 9

Next Episode

AIRS ON 7/12/2015

Season 4 : Episode 10

Today
5:00pm
DISNEY
11:00pm
DISNEY
Monday
11:00am
DISNEY
6:00pm
DISNEY
6:30pm
DISNEY
Tuesday
4:30pm
DISNEY
5:00pm
DISNEY
8:30pm
DISNEY

Fan Reviews (247)

SUBMIT REVIEW
  • This show is extremly pathetic!

    1.0
    The whole thing is full of stupid shit I cant even have the patience to watch. Why cant these stupid ass producers come up with something GOOD FOR A CHANGE, and the one thing that pisses me off is that they have these "STOP BULLYING BE KIND' commercials yet in like every show there is a rude person insulting another... WTF! Anyways lets get started with these shitty characters.



    Ally Cawkson- Annoying bitch who over acts stupid shit and seems as if she has a personality disorder,not funny at all, so bland, AND CANT FUCKING SING OR ACT. Im so sick of disney channel thinking every single fucking person can sing, THEY CANT. And they layer that fact with their shitty ass autotune and I just cant stand it. Her and austin have this annoying ass love connection (WE ALL KNEW IT WAS GONNA HAPPEN CUZ DISNEY FUCKING CLICHES EVERYTHING) and it all ends the same exact fucking way.. PROBLEM SOLVED OR ITS JUST A DREAM, when in reality some things dont get solved. Holy shit.



    Austin Coon- Nasty fuckboy who got famous over the internet (Icarly much) and continued to think he is the most famous singer ever like all these fucking tv shows make it appear. He is such a pussy ass player and breaks up with them in the next episode, BUT DONT FORGET BITCHES, THE *** STILL HAS FEELINGS FOR THAT RACCOON LOOKING PEICE OF SHIT ALLY. Also hes a whiner and needs jesus and thinks his fucking moves are awesome but it isnt bitch no no. The end.



    Dez (Needs Medz)- I FUCKING HATE HIM SOOOOOO MUCH OMGGG. OF COURSE IN EVERY FUCKING *** PIECE OF SHIT SHOW THERE IS ALWAYSSS!! A DUMB PERSON AND IT GETS ME SO DAMN MAD. Hes so utterly stupid it almost makes it look like i can see right through his acting. I would never be friends with him because he ruins fucking everything by running his dumb ass mouth or he does stupid ass things and its so efwijgignhwiwrniwrnrirn. And obviously hes gay or something and they just make him date carrie for a cover up, they make fucking every character date at least 1 person so annoying.



    Trish is a bish- Shes a character in the 4 that gets me least mad but sometimes she can be so selfish,annoying and lazy. Also how the fuck do you book things so easily WTF, but she messes it up anyways so who cares. And in the earlier episodes she gets like 30 jobs like every episode and gets fired from there LMFAOO these shows are so damn predictable and so cliched.



    Carrie- As dumb as dez, the producers needed a perfect match cuz remember they cant fucking have a show without dating in it. Why would she date that transgender looking ass anyways.



    I am just gonna stop there, the rest are all cast needed for extras to keep this peice of show running. My asshole could design a better show than this DA FUCK.







    moreless
  • u guys are great

    8.5
    Austin and ally crew are great and stop saying mean stuff about them and the stuff that u been saying are all in their script they have to say it they have no choice
  • Stop bullying

    6.0
    I love Austin and Ally the haters don't know what they're talking about! Why do u bully them?? What have they ever done to you? What would you feel if someone is doing this to you? They r an amazing cast!!!!!!!!

    Ross is funny,cool,cute and an amazing singer,Laura is a adorable,talented,pretty and an amazing actress,Raini is beautiful,sweet and smart and Calum is hilarious
  • trish

    8.0
    I love the Austin and ally show. But the one thing I hate about it is true she thinks she's better than everyone and on one episode when dez had to make a movie trish was like make it about me and that was just being a DIVA there should be a different star roll for Trish but a nicer version and not the girl that plays trish
  • Horrible

    1.0
    Austin and Ally is a show about an unrealistic scenario where a teen ends up being famous along with his singwriter, manager and beat friend/ music vidoe filmer. Austins dancing is horrible, Ally is stupid, Trish is overly sensitive (bullying episode) and Dez is wierder than anyone i ever heard of. There are two things that bother me. One: If theyre famous why arent fans around them like real life? Two: in one recent episode Austin called thier group "The Fearsome Foursome" and it sounds sexualmoreless
  • YOU GOTTA BE NOMINATED TO BE NOMINATED

    The Emmy Nominations Ballots Are Out: Let's Take a Look at Them! (2013 Edition)

    We can better understand the Emmy nominations and eventual winners by looking at the nominations ballots, which the Academy of Television Arts & Sciences releases publicly. At the very least, they can be good for a laugh.

  • More
    Less
    • 7:00 pm
      60 Minutes
      NEW
      CBS
    • 8:00 pm
      Big Brother
      NEW
      CBS
    •  
      Celebrity Family Feud Dr. Phil McGraw vs. Garry & Penny Marshall and Kevin McHale vs. Fred Willard
      NEW
      ABC
    • 9:00 pm
      BattleBots Full Metal Bracket: Round of 16 Part 1
      NEW
      ABC

    More Info About This Show

    Categories

    Comedy, Kids