Big Brother (Australia) Forums

Daily 7:00 PM on Channel NineIn Season

Who Dresses Gretel?

  • Avatar of bree-ross

    bree-ross

    [21]Jun 14, 2006
    • member since: 05/12/06
    • level: 5
    • rank: Caveman Lawyer
    • posts: 449
    oops sorry correct that...."all Freo_Dude and i were saying..."
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Tom-lost

    Tom-lost

    [22]Jun 15, 2006
    • member since: 02/25/06
    • level: 7
    • rank: Talk Show Host
    • posts: 238

    Freo_Dude wrote:
    well it is pissing me off. Just to let ya know, your opinion wasnt needed or appreciated!!!!!!!!!!!!!
    i really am confused, i was just stating my opinion and i'm entitled to it just as much as you are...just as your friend here said..

    I'm sorry, i was a little annoyed at the fact by me stating my opinion you got mad at me by saying i was pissing you off, my little outburst was however a little un-neccesary and it won't happen again . Hmm it's reminding me of the biggest loser thread when i suggested its possible bob/jillian might not be being on aussie on next year, i got yelled at by you and then someone deleted my post after me sharing my opinion (yes i was probably incorrect)

    And Freo-Fan (bree-ross thats your new name ), i'm sorry to you too! I just discussed my opinion and got yelled at.

    So i'm sorry guys, i think we all had a little mis-understanding here and although i'm not gonna let you walk all over me, i was just as in the wrong as you were by yelling back at you immaturely when you did it to me when i said the simple quote: "lol what've you got against gretel?? she rocks..but looks terrible the way she dresses lol!! Go Gretel!" I won't suggest anything regarding either of you again just to make sure i dont offend ... Thanks guys for listening!

    Edited on 06/15/2006 1:49am
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of bree-ross

    bree-ross

    [23]Jun 15, 2006
    • member since: 05/12/06
    • level: 5
    • rank: Caveman Lawyer
    • posts: 449

    lol! thanks for that apology though i dont think i was angry at you so i hope that u dont take my last few posts in an angry way! i was just saying what i (and Freo_dude) thought just like u were!

    anyways i think we should get back to what this thread was origianally about: Gretal's crap fashion taste!

    p.s. hahahaha thanks for the new nickname....even tho i go for the eagles!!! lol!

    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Freo_Dude

    Freo_Dude

    [24]Jun 16, 2006
    • member since: 04/28/05
    • level: 36
    • rank: Young and Restless
    • posts: 1,498
    Yeh well tom-lost, seems like you are a bit lost lol since you never knew that bree (bree-ross) is my girlfriend... ayy breeza

    shes ma #1 fan...
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of bree-ross

    bree-ross

    [25]Jun 16, 2006
    • member since: 05/12/06
    • level: 5
    • rank: Caveman Lawyer
    • posts: 449
    hahaha...yeah right F_D! omg! are you hitting on me?! lol i think u'd have to ask my bf (gasp!) for permission to take me out! lol nah i was just trying to put our point across!
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Freo_Dude

    Freo_Dude

    [26]Jun 16, 2006
    • member since: 04/28/05
    • level: 36
    • rank: Young and Restless
    • posts: 1,498
    bree-ross wrote:
    hahaha...yeah right F_D! omg! are you hitting on me?! lol i think u'd have to ask my bf (gasp!) for permission to take me out! lol nah i was just trying to put our point across!


    ohh great, i just got dumped!!!

    i might go to 'mike goldman' for some advice. sure he'll have plent to give
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Tom-lost

    Tom-lost

    [27]Jun 17, 2006
    • member since: 02/25/06
    • level: 7
    • rank: Talk Show Host
    • posts: 238
    [This message was deleted at the request of the original poster]
    Edited on 06/17/2006 1:43am
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Tom-lost

    Tom-lost

    [28]Jun 17, 2006
    • member since: 02/25/06
    • level: 7
    • rank: Talk Show Host
    • posts: 238
    Aww and you were such a sweet couple Freo_dude and Freo_fan lol!! I'm glad were over what happened before now lol .
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Will732

    Will732

    [29]Jun 17, 2006
    • member since: 02/03/05
    • level: 54
    • rank: Prison Warden
    • posts: 219
    Maybe the people on this forum should be put into the BB house, we seem to have everything you need - discussion, b*tchiness, arguments over nothing, and even relationships!
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Freo_Dude

    Freo_Dude

    [30]Jun 17, 2006
    • member since: 04/28/05
    • level: 36
    • rank: Young and Restless
    • posts: 1,498
    Will732 wrote:
    Maybe the people on this forum should be put into the BB house, we seem to have everything you need - discussion, b*tchiness, arguments over nothing, and even relationships!


    lmao...and let me guess; you be big brother?

    (sounds good)
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Tom-lost

    Tom-lost

    [31]Jun 17, 2006
    • member since: 02/25/06
    • level: 7
    • rank: Talk Show Host
    • posts: 238
    Freo_Dude wrote:
    Will732 wrote:
    Maybe the people on this forum should be put into the BB house, we seem to have everything you need - discussion, b*tchiness, arguments over nothing, and even relationships!


    lmao...and let me guess; you be big brother?

    (sounds good)


    Haha!! That's funny and true!
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Freo_Dude

    Freo_Dude

    [32]Jun 18, 2006
    • member since: 04/28/05
    • level: 36
    • rank: Young and Restless
    • posts: 1,498
    katie went.... YEEESSS... i hate her
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of bree-ross

    bree-ross

    [33]Jun 18, 2006
    • member since: 05/12/06
    • level: 5
    • rank: Caveman Lawyer
    • posts: 449
    GASP!!! omg how could u F_D???!!! i LOVED her! i really think that david shouldve left! too boring!!! hahaha i would LOVE to be in the BB house but i really think that i wouldnt last for one week there! i get voted out straight away...i think that i'd probably be too annoying for ppl maybe!
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Will732

    Will732

    [34]Jun 18, 2006
    • member since: 02/03/05
    • level: 54
    • rank: Prison Warden
    • posts: 219
    Freo_Dude wrote:
    lmao...and let me guess; you be big brother?

    (sounds good)


    Well, I'm sure you'd agree that I'm perfectly capable of being "mean" Big Brother.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Freo_Dude

    Freo_Dude

    [35]Jun 18, 2006
    • member since: 04/28/05
    • level: 36
    • rank: Young and Restless
    • posts: 1,498
    bree-ross wrote:
    GASP!!! omg how could u F_D???!!! i LOVED her! i really think that david shouldve left! too boring!!! hahaha i would LOVE to be in the BB house but i really think that i wouldnt last for one week there! i get voted out straight away...i think that i'd probably be too annoying for ppl maybe!


    we would be like jamie and katie ayy breeza...
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of bree-ross

    bree-ross

    [36]Jun 18, 2006
    • member since: 05/12/06
    • level: 5
    • rank: Caveman Lawyer
    • posts: 449
    lol! yeah i spose...but like said before, i have a bf!! tho i wouldnt mind dating Jamie....ohhhh so hott! *drool* 
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Freo_Dude

    Freo_Dude

    [37]Jun 19, 2006
    • member since: 04/28/05
    • level: 36
    • rank: Young and Restless
    • posts: 1,498
    bree-ross wrote:
    lol! yeah i spose...but like said before, i have a bf!! tho i wouldnt mind dating Jamie....ohhhh so hott! *drool*


    ahmmm... what 'bout me???
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of bree-ross

    bree-ross

    [38]Jun 20, 2006
    • member since: 05/12/06
    • level: 5
    • rank: Caveman Lawyer
    • posts: 449
    what the hell u mean "what 'bout me"?! are you actually serious about going out with you?
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Freo_Dude

    Freo_Dude

    [39]Jun 20, 2006
    • member since: 04/28/05
    • level: 36
    • rank: Young and Restless
    • posts: 1,498
    bree-ross wrote:
    what the hell u mean "what 'bout me"?! are you actually serious about going out with you?


    ummm NO!

    i do like to ave jokes you know, but if ur not a joking type of person then SORRY........not
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Tom-lost

    Tom-lost

    [40]Jun 20, 2006
    • member since: 02/25/06
    • level: 7
    • rank: Talk Show Host
    • posts: 238
    haha!! AWWW!!
    You must be registered and logged in to post a message.