WWE Monday Night RAW Forums

Monday 9:00 PM on USAIn Season

Monday Night Raw 7/30/12 Official Discussion

  • Avatar of telvisnostic

    telvisnostic

    [101]Jul 30, 2012
    • member since: 06/27/05
    • level: 52
    • rank: Guzzlefish
    • posts: 25,288

    Triple Threat match? Ugh.

    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Raccoon1459

    Raccoon1459

    [102]Jul 30, 2012
    • member since: 04/02/10
    • level: 22
    • rank: Freak and Geek
    • posts: 6,221
    I just switched over to the Olympics for a moment, but I'm guessing who's in the triple threat match.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Wisp955

    Wisp955

    [103]Jul 30, 2012
    • member since: 09/13/07
    • level: 11
    • rank: Red Shirted Lt.
    • posts: 180
    Raccoon1459 wrote:
    Randyspeeps wrote:

    CM Punk is making King sound like a complete idiot on commentary. It's becoming embarrassing.


    It's not like Jerry to be quiet while doing commentary.


    I wish it happened more often. I can't believe I actually watched the whole show.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Raccoon1459

    Raccoon1459

    [104]Jul 31, 2012
    • member since: 04/02/10
    • level: 22
    • rank: Freak and Geek
    • posts: 6,221
    Me too. I hope they have a better show next week.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Crulex1369

    Crulex1369

    [105]Jul 31, 2012
    • member since: 09/30/08
    • level: 26
    • rank: Bow Flex
    • posts: 4,477

    Jerry Lawler: Look at Vickie trying to get cheers for Ziggler. That ain't going to happen.


    *Meanwhile* Crowd: Ziggler! Ziggler! Ziggler!


    Lawler could not have insulted our intelligence any more if he tried. He's becoming about as bad, or even worse, than Cole. And CM Punk reading King the riot act and shutting him up proved that King was in the wrong. Man, King really irritated me last night. Save_Us_Striker_and_JR.



    Anyway, yay for Orton, yay for AJ, yay for Punk being a good semi-heel without doing the same old cheap heat thing. And we got a second week without a divas match, which is weird. If the WWE would knock it off with the recaps and replays, it would be worth the 3rd hour.


    Jericho and Ziggler is the best feud going into Summerslam IMO. Is Jericho a face now? Or is he a semi-face like Punk is a semi-heel now?

    Edited on 07/31/2012 11:13am
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of telvisnostic

    telvisnostic

    [106]Jul 31, 2012
    • member since: 06/27/05
    • level: 52
    • rank: Guzzlefish
    • posts: 25,288

    Too many damn recaps, no woman's matches and again too many damn recaps and Tout plugging!

    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Raccoon1459

    Raccoon1459

    [107]Jul 31, 2012
    • member since: 04/02/10
    • level: 22
    • rank: Freak and Geek
    • posts: 6,221
    telvisnostic wrote:

    Too many damn recaps, no woman's matches and again too many damn recaps and Tout plugging!


    The Divas matches would've ended early anyway.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of telvisnostic

    telvisnostic

    [108]Jul 31, 2012
    • member since: 06/27/05
    • level: 52
    • rank: Guzzlefish
    • posts: 25,288

    Raccoon1459 wrote:
    telvisnostic wrote:
    Too many damn recaps, no woman's matches and again too many damn recaps and Tout plugging!
    The Divas matches would've ended early anyway.
    But they would be on TV. You'd think with 2 hours or 2 hours and let's say 40 minutes of full TV, they could get in on there.

    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Randyspeeps

    Randyspeeps

    [109]Jul 31, 2012
    • member since: 06/02/07
    • level: 34
    • rank: Wardrobe Malfunction
    • posts: 16,859
    Crulex1369 wrote:

    Jerry Lawler: Look at Vickie trying to get cheers for Ziggler. That ain't going to happen.


    *Meanwhile* Crowd: Ziggler! Ziggler! Ziggler!


    Lawler could not have insulted our intelligence any more if he tried. He's becoming about as bad, or even worse, than Cole. And CM Punk reading King the riot act and shutting him up proved that King was in the wrong. Man, King really irritated me last night. Save_Us_Striker_and_JR.



    Anyway, yay for Orton, yay for AJ, yay for Punk being a good semi-heel without doing the same old cheap heat thing. And we got a second week without a divas match, which is weird. If the WWE would knock it off with the recaps and replays, it would be worth the 3rd hour.


    Jericho and Ziggler is the best feud going into Summerslam IMO. Is Jericho a face now? Or is he a semi-face like Punk is a semi-heel now?

    WWE wasted at least 45 minutes of tv time last night with tout and recaps. Very irritating.
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of enervator

    enervator

    [110]Jul 31, 2012
    • member since: 07/05/05
    • level: 38
    • rank: Squarepants
    • posts: 10,169

    Randyspeeps wrote:
    WWE wasted at least 45 minutes of tv time last night with tout and recaps. Very irritating.


    That's the problem. They can't expect people to be excited about Raw being an extra hour if all they've done is add an hour of crap like recaps and touts.

    I remember them saying a number of times that the Raw from two weeks ago was the last two-hour Raw we'll ever see, but I'm not sure that's going to be the case. If they don't have enough content for three hours, then they never should have done this.

    AJ is cool, though.

    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of Raccoon1459

    Raccoon1459

    [111]Jul 31, 2012
    • member since: 04/02/10
    • level: 22
    • rank: Freak and Geek
    • posts: 6,221
    telvisnostic wrote:

    Raccoon1459 wrote:
    telvisnostic wrote:
    Too many damn recaps, no woman's matches and again too many damn recaps and Tout plugging!
    The Divas matches would've ended early anyway.
    But they would be on TV. You'd think with 2 hours or 2 hours and let's say 40 minutes of full TV, they could get in on there.


    What kind of Divas match would there be? Layla vs. a Bella twin for the title?
    You must be registered and logged in to post a message.
  • Avatar of telvisnostic

    telvisnostic

    [112]Jul 31, 2012
    • member since: 06/27/05
    • level: 52
    • rank: Guzzlefish
    • posts: 25,288

    Raccoon1459 wrote:
    telvisnostic wrote:
    Raccoon1459 wrote:
    telvisnostic wrote:
    Too many damn recaps, no woman's matches and again too many damn recaps and Tout plugging!
    The Divas matches would've ended early anyway.
    But they would be on TV. You'd think with 2 hours or 2 hours and let's say 40 minutes of full TV, they could get in on there.
    What kind of Divas match would there be? Layla vs. a Bella twin for the title?
    They could have had yet another tag team match. It would have been better than all the recaps.

    You must be registered and logged in to post a message.