0 votes

EPISODE REVIEWS
By TV.com Users

Write A Review

Episode Summary

EDIT
CEL is a thriller by best-selling Dutch author Charles den Tex. It is available as an e-book at http://charlesdentex.com. This is the first in a series of three e-book trailers for Charles Den Tex that use the motion comic format. Each trailer is made by a young Dutch illustrator or animator and produced by Submarine Channel. Made using a beta version of MotionArtist - new software by SmithMicro currently in development and "designed with the comic and graphic novel creator in mind." Continued in Dutch... Bestel CEL en andere E-boeken van Charles den Tex op: http://charlesdentex.com Hoe bestrijd je iemand die jouw identiteit gebruikt? Michael Bellicher is getuige van een raadselachtig auto-ongeluk met fatale afloop. Na te zijn verhoord, wordt hij tot zijn stomme verbazing aangehouden. Op het politiebureau krijgt hij te maken met twee spijkerharde rechercheurs, een bizarre aanklacht, een onontkoombaar bewijs en een advocate die hem niet gelooft. - Bekroond met de Gouden Strop - Verfilmd met Daan Schuurmans, Tim Murck, Anna Drijver en Huub Stapel - 76.000 exemplaren verkocht - Ook verkrijgbaar als paperback 'Een doldwaas boek, een spectaculair avontuur en spectaculair goed geschreven.' -- NRC Handelsblad 'En weer is een ijzersterk en tergend spannend pareltje op de wereld gezet. Wat een boek! Wat een schrijver!' -- Crimezone.nl 'Den Tex bewijst wederom een meester te zijn in originaliteit en spanning.' -- Trouw 'Een volbloed thriller, meeslepend en actueel, grappig, indringend en vooral heel spannend.' -- Jury Gouden Strop Credits e-boektrailer: Script: Charles den Tex - http://charlesdentex.com E-boektrailer: Jules Calis - http://julescalis.nl Muziek: Djuri Boot - http://www.djuriboot.com Visuele effecten: Paul van Rijckevorsel Geproduceerd door: Submarine Channel - http://submarinechannel.commoreless

Watch Full Episode

Autoplay: On | Off

Wednesday